Pierwsze fragmenty rozgrywki z taktycznej strzelanki H-Hour: World's Elite

Ratunek dla całego gatunku?

Sony wkrótce wyłączy serwery serii SOCOM, więc fani taktycznych strzelanek będą musieli rozejrzeć się za nową pozycją - jedną z nich jest właśnie H-Hour: World's Elite.

Za produkcję odpowiada sam Davis Sears, który tworzył SOCOM pracując w studiu Zipper Interactive. Teraz, wraz z niezależnym SOF Studios pozyskał na Kickstarterze 250 tys. dol. i obiecuje wydanie duchowego następcy tej serii.

H-Hour: World's Elite łączy widok z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby. Przemieszczamy się, obserwując akcję zza pleców bohatera, ale podczas strzelania widzimy tylko celownik. Dzięki zmianie kąta widzenia i przybliżeniu widoku gracze poczują, że są „w centrum akcji”.

Podobnie jak w serii SOCOM, kluczem do zwycięstwa będzie kooperacja z innymi żołnierzami z zespołu, czy to w kampanii dla pojedynczego graczy, czy podczas gry sieciowej.

Poniższe fragmenty rozgrywki pochodzą z wczesnej wersji alpha i mają posłużyć jako zachęta dla inwestorów, w celu pozyskania dodatkowych funduszy.

Jeśli wszystko pójdzie po myśli twórców, gra ukaże się w 2015 roku, na PC i PlayStation 4.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami