Eksploracja wszechświata głównym zadaniem w No Man's Sky

AKTUALIZACJA: Trailer w 1080p.

Aktualizacja: Hello Games opublikowało trailer No Man's Sky w wysokiej rozdzielczości, zaprezentowany pierwotnie na imprezie VGX w nocy z soboty na niedzielę.

„Każda planeta jest wygenerowana proceduralnie. Każda planeta jest unikatowa. Każda z planet czeka na eksplorację” - czytamy w opisie.

Cover image for YouTube videoNo Man's Sky

*

Oryginalna wiadomość: Studio Hello Games ujawniło podczas gali VGX, że pracuje nad No Man's Sky, w którym gracz zajmie się eksploracją proceduralnie generowanych światów, w klimatach science-fiction.

„Widzimy prawdziwe gwiazdy, z własnymi planetami wokół. Możemy polecieć w dowolne miejsce” - przyznał Sean Murray z Hello Games. Akcję obserwujemy z oczu bohatera, zwiedzając różnorodne ciała niebieskie i biorąc udział w potyczkach umiejscowionych w przestrzeni kosmicznej. Niemal wszystkie elementy wszechświata generowane są losowo, podatne na znieszczenie.

„To wielka gra” - dodaje deweloper. „Chcieliśmy zrobić grę o eksploracji. Chcieliśmy zrobić coś prawdziwego.”

Brytyjskie Hello Games znane jest dotychczas jedynie z jednej serii - Joe Danger. W tej zręcznościowej produkcji wcielamy się w tytułowego kaskadera, pokonując skomplikowane trasy. No Man's Sky jest zapewne ambitnym projektem dla 4-osobowego studia.

Nie znamy jeszcze platform docelowych, ale mówi się o „nowej generacji”.

No Man's Sky

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.