Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwszy screen z H-Hour: World's Elite, duchowego następcy serii SOCOM

Strzelanka nabiera kształtów.

SOF Studios opublikowało wczoraj pierwszy obrazek z H-Hour: World's Elite - taktycznej strzelanki tworzonej jako duchowy następna serii SOCOM z konsol PlayStation.

„Panie i Panowie, z wielką dumą i honorem prezentuję pierwszy screen. Wiele osób włożyło w ten projekt sporo pracy i z pokorą prezentuję efekty (aż trzęsą mi się ręce)” - komentuje David Sears, twórca serii.

„Nie byłoby to możliwe bez wsparcia społeczności. Dziękujemy wam. Teraz wyruszajcie w Internet i roznoście nowinę.”

David Sears tworzył SOCOM pracując w studiu Zipper Interactive. Teraz, wraz z SOF Studios, pracuje nad nową produkcją, którą sfinansowano w lipcu na Kickstarterze, pozyskując ponad 250 tys. dol.

H-Hour: World's Elite łączy widok z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby. Przemieszczamy się, obserwując akcję zza pleców bohatera, ale podczas strzelania widzimy tylko celownik. Dzięki zmianie kąta widzenia i przybliżeniu widoku gracze poczują, że są „w centrum akcji”.

Podobnie jak w serii SOCOM, kluczem do zwycięstwa będzie kooperacja z innymi żołnierzami z zespołu, czy to w kampanii dla pojedynczego graczy, czy podczas gry sieciowej.

Read this next