Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Premiera Worlds of Magic opóźniona

Polska strategia ukaże się w II kwartale 2014 roku.

Worlds of Magic - „duchowy następca” Master of Magic od polskiego studia Wastelands Interactive ukaże się później niż pierwotnie zakładano - w II kwartale 2014 roku, na PC, Maca i Linux. Początkowo planowano wydanie gry jeszcze w styczniu.

Leszek Lisowski podzielił się z serwisem DSOGaming także kilkoma nowymi screenshotami, widocznymi poniżej.

„Tak mniej więcej prezentuje się główny wymiar materialny w grze” - zapewnił. „Nadal pracujemy nad detalami i kolejnymi opcjami, a także nad cieniowaniem, efektami cząsteczkowymi, drogami i rzekami.”

Worlds of Magic reprezentuje gatunek 4X, czyli „eksplorację, ekspansję, eksploatację i eksterminację” w świecie fantasy. Wcielamy się w potężnego czarodzieja, dysponującego ponad 300 zaklęciami z 12 szkół. Twórcy przygotowują 8 frakcji, taktyczną walkę i ponad 80 różnych jednostek, zdobywających w czasie potyczek doświadczenie.

Prowadzone armie wzmocnią także wynajmowani bohaterowie, a ogromne mapy składają się z siedmiu wymiarów, czekających na eksplorację i podbój.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Worlds of Magic

Android, iOS, PS4, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze