„Fizyka ogonów” w nowej wersji Overgrowth

Trwają prace nad niezależną grą akcji ze zwierzakami w rolach głównych.

Studio Wolfire Games opublikowało nowy film, dokumentujący prace nad niezależną grą akcji ze zwierzakami w rolach głównych - Overgrowth.

Programista David Rosen prezentuje niektóre ze zmian wprowadzonych w wersji alpha oznaczonej numerem 203. Kluczowe modyfikacje to realistyczna fizyka ogonów czy możliwość zmiany rozmiarów postaci z automatyczną modyfikacją celowania. Poprawiono także niektóre z animacji oraz tryb walki na arenie.

Wczesną wersję projektu z brutalnymi królikami w rolach głównych nabyć można na oficjalnej stronie, za 30 dol. (ok. 95 zł), na PC, Maca i Linux.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami