Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy X Rebirth przepraszają za problemy podczas premiery, obiecują poprawę

Gra nie jest wolna od błędów.

Kosmiczny symulator X Rebirth to kolejna w ostatnich miesiącach produkcja z problematyczną premierą. Gracze informują o awariach, niskiej wydajności na mocnych komputerach, niedziałających zapisach gry, problemach z handlem i innych, mniejszych lub większych usterkach.

Na forum produkcji na Steamie wypowiedział się jeden z deweloperów ze studia Egosoft, oferując wskazówki i przeprosiny. „Po pierwsze, chciałbym przeprosić, jeśli doświadczacie jakichś problemów z naszą nową grą. Robimy wszystko, co w naszej mocy, by poradzić sobie z usterkami najszybciej, jak to tylko możliwe” - napisał.

Twórca opublikował kilka rad dla borykających się z awariami. Co więcej, obiecał rychłe wprowadzenie modyfikacji w nienajlepszym menu i w mapie. Pojawi się także funckja autopilota, możliwość poruszania się po statku, animacje twarzy, przyciski szybkiego celowania i obsługa dżojstików, a możliwe, że także wsparcie dla Oculus Rift.

X Rebirth ukazało się 15 listopada tego roku, wyłącznie na PC. Gra powstała w niemieckim studiu Egosoft, jako najnowsza odsłona uniwersum X, w ramach którego otrzymaliśmy ostatnio X3: Albion Prelude.

Zwiastun premierowy

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

X Rebirth

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze