Lionel Messi „nowej generacji” w reklamie FIFA 14 od Tomasza Bagińskiego

Jak żywy?

Agencja reklamowa Wieden+Kennedy Amsterdam przygotowała „realistyczny” model Lionela Messiego na potrzeby promocji najnowszej odsłony serii FIFA. Kilka dni temu opublikowano także spot z wykorzystaniem tego wizerunku, wyreżyserowany przez Tomasza Bagińskiego ze studia Platige Image.

Za produkcję nie odpowiada jednak polska firma - zaangażowano jedynie nominowanego do Oscara Bagińskiego. Animacje przygotowało studio Resn, film jest dziełem Stink, a postprodukcją zajęło się MPC z Amsterdamu.

To nie pierwszy kontakt Bagińskiego ze światem gier wideo. Platige Image, gdzie piastuje stanowisko dyrektora kreatywnego, odpowiadało wcześniej między innymi za trailery do Wiedźmina, Cyberpunk 2077 czy Ryse: Son of Rome.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami