Star Citizen „nigdy nie zostanie uproszczone, by sprostać słabszym platformom”

Jedyna ewentualność poza PC to nowe konsole.

Produkcja bijąca ostatnio wszelkie rekordy społecznościowego finansowania - Star Citizen - „nigdy nie zostanie uproszczona, by sprostać słabszym platformom” - obiecują twórcy w najnowszym wpisie na oficjalnym blogu.

„Star Citizen to gra na PC” - czytamy. „NIGDY nie zostanie uproszczona, by sprostać słabszym platformom. Nie sprowadzimy opcji kontroli czy wspieranych akcesoriów do najniższego wspólnego mianownika. Nie zrezygnujemy z opcji i funkcji tylko po to, by całość działała na jakieś konfiguracji.”

„Właśnie aktualizowałem mój komputer w biurze do pary Titanów w SLI, napędzających monitor 4K, oraz drugi, w 1440p (dzięki za prezenty, Nvidia!). Zamierzamy budować potężną maszynę AMD z CZTEREMA R9 290X i ośmiordzeniowym procesorem oraz zestawem monitorów 4K ze wsparciem dla Eyefinity (dzięki AMD)!”

„Wydaje wam się, że to konfiguracja zbliżona do konsol, nawet tych z najnowszej generacji?” - pytają retorycznie twórcy, nie zdając sobie chyba sprawy z tego, jaki sprzęt posiada standardowy gracz PC.

Już w zeszłym roku producent kosmicznego symulatora - Chris Roberts - chwalił komputery stacjonarne.

„Platforma PC jest świetna, ponieważ ciągle się zmienia. Nie ma określonych zasad czy kontroli nad tym, co znajdzie się w ekosystemie. Jeśli ciekawa, nowa technologia jak Oculus Rift pojawia się na horyzoncie, ma szansę znaleźć poparcie i popularność.”

Deweloper wykluczył możliwość wydania gry na PlayStation 3 i Xboksie 360, ale nadal myśli o PS4 i Xbox One.

„Jeśli chodzi o konsolę nowej generacji: nie mamy OBECNIE żadnych planów, ale pozostaję otwarty. JEŚLI właściciele platform umożliwią nam aktualizację kodu i danych bez ograniczeń lub czasochłonnych certyfikacji i JEŚLI pozwolą społeczności na swobodną wymianę opinii na wszystkich platformach, dopiero wtedy ROZWAŻYMY wsparcie.”

Pełna wersja Star Citizen ukaże się w 2015 roku, będzie połączeniem Wing Commander, Privateer i Freelancer. Fabuła inspirowana jest upadkiem Cesarstwa Rzymskiego. Poza kampanią dla pojedynczego gracza dostaniemy możliwość gry wieloosobowej i w kooperacji, także bez połączenia z Internetem.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami