Ridiculous Fishing wkrótce na Androidzie

Oraz: Luftrausers na początku przyszłego roku. 10 tys. sprzedanych kopii Nuclear Throne.

1
Android w butelce

Ridiculous Fishing - popularna gra studia Vlambeer z urządzeń z systemem iOS wkrótce trafia także na Androida - ogłosili twórcy.

Jak napisano na oficjalnym blogu, prace nad konwersją są już na ukończeniu. „Następnym razem, gdy wspomnimy o grze, będzie to już w dniu premiery. Może to nastąpić szybciej niż się spodziewacie.”

Inne produkcje studia - Luftrausers oraz Nuclear Throne - trafią także na Windows 8. Podobne plany twórcy mają w związku z Super Crate Box, GUN GODZ i Serious Sam: The Random Encounter.

Jeśli zaś mowa o Luftrausers: zręcznościowy symulator lotniczy w 2D ukaże się na PC, PlayStation 3 oraz PS Vita najprawdopodobniej na początku przyszłego roku, ale nie wykluczono debiutu jeszcze w 2013 r. Ostateczna decyzja zależy od wydawcy - Devolver Digital - oraz procesu certyfikacji w Sony.

„Patrząc wstecz, źle podeszliśmy do Luftrausers” - przyznają twórcy. „Zdawaliśmy sobie sprawę, że trudno będzie o akceptację, ale nie oczekiwaliśmy, że zajmie to dłużej niż miesiąc czy dwa.”

„Gdy część zespołu zajmowała się już Nuclear Throne i Ridiculous Fishing, ciągłe musieliśmy wracać i naprawiać błędy lub dodawać nowe funkcje na ostatnią chwilę, by sprostać wymaganiom. Zmienianie projektów na tak różnych etapach rozwoju jest mentalnie wyczerpujące.”

Tymczasem Nuclear Throne sprzedało się już w nakładzie 10 tys. egzemplarzy w programie Early Access na Steamie. Do wyniku Ridiculous Fishing jeszcze trochę brakuje - ta produkcja wypracowała na iTunes już milion dolarów przychodów.

Założenia Ridiculous Fishing są całkiem proste - rozgrywka toczy się w dwóch fazach. Najpierw sprowadzamy spławik w głąb jeziora, omijając podwodne przeszkody. Następnie wszystkie zaczepione na haczyk ryby wyskakują w powietrze, a naszym zadaniem jest „złowienie” ich za pomocą... broni palnej.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami