Thief bez sekwencji QTE

Twórcy rezygnują ze zręcznościowego wciskania klawiszy w odpowiednim momencie.

W nowej odsłonie serii Thief jednak nie zobaczymy sekwencji Quick Time Events (QTE, czyli wciskanie odpowiednich klawiszy w określonym momencie). Studio Eidos Montreal potwierdziło informację na oficjalnej stronie produkcji.

„Nie wprowadzamy ich. W grze i tak QTE występowały bardzo rzadko - podczas trwającej godzinę prezentacji na targach E3 zmieściła się tylko jedna sekwencja tego typu” - wyjaśnia rzecznik studia, Valérie Bourdeau.

„Jednak zdecydowane reakcje ze strony mediów i społeczności ułatwiły nam podjęcie decyzji o całkowitym usunięciu QTE. Nie będzie ich.”

Opisano także kilka innych funkcji gry. Dowiedzieliśmy się, że Garrett nie będzie pływał, a na najwyższym poziomie trudności - „hardcore” - gracze sami wybiorą dostępne modyfikatory komplikujące rozgrywkę.

„Tryb hardcore pozwala dostosować grę na kilka sposobów. Jeden z moich ulubionych to Ironman: jeśli umrzesz, musisz zacząć od początku. Nie ma to jak nieco ryzyka! Dodaliśmy nawet opcję, po włączeniu której każde wykrycie przez strażnika kończy się śmiercią. Teraz połączymy to z Ironmanem... Wiecie o co mi chodzi!”

  • Zobacz także obszerny, darmowy poradnik do Thief. Znajdziesz tu opis przejścia misji głównych, pobocznych, mapy i wszystkie znajdźki.

„Można także wyłączyć Focus i inne związane z nim umiejętności, jak obiecywaliśmy. Podobnie jest z innymi elementami interfejsu, jak ikonami na głowami bohaterów niezależnych. Lista jest dość długa, więc wszystko będzie można dostosować do własnych potrzeb.”

Nowa odsłona serii Thief zadebiutuje 28 lutego przyszłego roku, na PC, PS3, PS4, X360 i Xbox One. Po negatywnych opiniach fanów twórcy wycofali ostatnio także system punktów doświadczenia.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami