Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kampania fabularna Call of Duty: Ghosts na PS4 działa w 1080p po aktualizacji

Domyślnie w rozdzielczości 720p.

W dniu premiery Call of Duty: Ghosts, Activision opublikuje aktualizację, która zmieni rozdzielczość grafiki w kampanii fabularnej - ujawnił Eurogamer.

Patch zmieni rozmiar wyświetlanej grafiki do natywnego 1080p. Bez poprawki kampania działa w 720p.

Testy przeprowadzone przez Digital Foundry wskazują niespodziewanie, że pudełkowa wersja strzelanki na PlayStation 4 działa w trybie sieciowym w natywnym 1080p, ale wyświetla tylko 720p w kampanii dla pojedynczego gracza, co zaprzecza wcześniejszym zapewnieniom samego Infinity Ward, według których niższa rozdzielczość zarezerwowana jest dla Xbox One.

Eurogamer dowiedział się, że wydawca planuje rozwiązanie sytuacji za pomocą łatki. Nieporozumienie jest podobno wynikiem „problemów z konfiguracją”.

„Call of Duty: Ghosts działa natywnie w 1080p na PS4” - zapewnia rzecznik Activision. „W pudełkowej wersji gry doszło do problemów z konfiguracją w trybie dla pojedynczego gracza. Posiadacze tytułu będą mogli pobrać aktualizację w dniu premiery i włączyć grę w 1080p.”

Bez patcha rozdzielczość w kampanii jest przeskalowywana z 720p, także w menu. Poniżej porównanie wersji Call of Duty: Ghosts na PC i PS4.

PS4
PC
Porównanie wersji PlatStation 4 bez patcha i edycji PC w 1080p
PS4
PC
Porównanie wersji PlatStation 4 bez patcha i edycji PC w 1080p
PS4
PC
Porównanie wersji PlatStation 4 bez patcha i edycji PC w 1080p
PS4
PC
Porównanie wersji PlatStation 4 bez patcha i edycji PC w 1080p
PS4
PC
Porównanie wersji PlatStation 4 bez patcha i edycji PC w 1080p

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Call of Duty: Ghosts

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Nintendo Wii U, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze