Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Need for Speed: Rivals w 1080p na obu konsolach nowej generacji

Ale tylko w 30 klatkach na sekundę.

Need for Speed: Rivals, debiutancki tytuł studia Ghost, działa w natywnej rozdzielczości 1080p na obu konsolach nowej generacji, co w przypadku tytułów wydawanych także na starszym sprzęcie wydaje się być sporym osiągnięciem.

Warto jednak zauważyć, że gra wyścigowa jest ograniczona do maksymalnie 30 klatek na sekundę, nawet w przypadku wersji PC, która w zależności od posiadanej konfiguracji powinna poradzić sobie z większym obciążeniem.

Wiele wydanych w ostatnich tygodniach tytułów nie zdołało jednak osiągnąć równego 1080p na wszystkich platformach. Battlefield 4 działa w 900p na PS4 i w 720p na Xbox One, a Call of Duty: Ghost zapewnia 720p na konsoli Microsoftu, lecz natywne 1080p na sprzęcie Sony.

Podobnie jak Battlefield, Need for Speed: Rivals działa na silniku Frostbite 3. Dyrektor kreatywny produkcji, Craig Sullivan - dawniej w studiu Criterion, a wcześniej odpowiedzialny także za Hot Pursuit i Most Wanted - nie chce wydawać ostatecznej decyzji na temat nowych platform i warunków produkcji.

- Wydaje mi się, że każda ma swoje własne wyzwania - przyznał w rozmowie z Eurogamerem. - Za dwa lata na to same pytanie udzielimy znacznie celniejszej odpowiedzi.

- Konsole nie są nawet w sprzedaży, a niektórzy chcą już oceniać warunki produkcji. Na obu platformach pracuje się inaczej, każda ma swoje dziwactwa. Jestem pewien, że zostaną dokładnie zrecenzowane, a nasza gra porównana, tak jak Battlefield.

- W przypadku tytułów startowych wszystko zależy od stosowanego silnika i samej gry. Nie może jednocześnie wskazać lepszego sprzętu, bo po prostu za mało o nim wiemy.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Need for Speed Rivals

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PSP, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze