Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Space Engineers ze sprzedażą na poziomie 100 tys. egzemplarzy w trzy tygodnie

Sukces gry niezależnej.

Marek Rosa, współtwórca niezależnego Space Engineers poinformował na swoim blogu, że kosmiczna produkcja w trzy tygodnie sprzedała się na PC w nakładzie 100 tys. egzemplarzy.

„Właśnie przekroczyliśmy magiczną liczbę” - napisał. „Obserwowanie jak społeczność przyjęła naszą produkcję to ogromna przyjemność i pomaga nam w stworzeniu jednego z najlepszych sandboksów.”

Space Engineers trafiło do sprzedaży 24 października, w programie Early Access, gdzie oferowane są wczesne wersje produkcji, w nieco niższej cenie. Twórcy mogą w ten sposób zapewnić sobie dopływ gotówki na kontynuację prac, jednocześnie bazując na opiniach „testerów”. Cenę ustalono 14 euro (ok. 59 zł).

W Space Engineers gracz wciela się w tytułowego inżyniera, którego zadaniem jest budowa, rozwój i naprawa stacji kosmicznych różnych rozmiarów. Konstruujemy jednostki cywilne i wojskowe, pilotujemy statki i pozyskujemy surowce z okolicznych pól asteroidów. Całość rozgrywa się w sandboksowym świecie, bazując na zaawansowanym silniku fizycznym: każdy element może zostać rozłożony na czynniki pierwsze, uszkodzony i zniszczony.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Space Engineers

Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze