Xbox One: kompatybilność wsteczna na bazie serwerów rozproszonych „problematyczna”

Microsoft przygląda się konkurencji.

Microsoft prawdopodobnie nie zaoferuje kompatybilności wstecznej opartej na technologii serwerów rozproszonych w przypadku konsoli Xbox One.

- To bardzo fajne i bardzo problematyczne rozwiązanie. Najlepiej działa, gdy mam najmocniejsze na świecie połączenie internetowe - przyznał menedżer produktu, Albert Penello, w rozmowie z serwisem Polygon.

Panello dodał, że problemy z Internetem powodują, że Microsoft nie mógłby kontrolować ostatecznej jakości takiego rozwiązania.

- Ciężko sobie wyobrazić, że w dzisiejszych czasach, pełnych negatywnych informacji, moglibyśmy powiedzieć ludziom, że nie mogą czegoś zrobić, a jakość leży poza naszą kontrolą.

We wrześniu pisaliśmy, że producent Xbox One testował przysyłanie rozgrywki Halo 4 na Windows Phone i PC. Wprowadzenie takiego rozwiązania na szerszą skalę jest więc wątpliwe, ale firma przygląda się z uwagą poczynaniom konkurencji.

- Jestem zainteresowany, co pokażą nasi przyjaciele z Sony, jak poradzą sobie z tym problemem - mówił Panello. - Przyznaję, że jest to możliwe. Lubimy to, jesteśmy fanami „chmury”.

Sony potwierdziło już wcześniej, że w przyszłym roku zaoferuje w Stanach Zjednoczonych możliwość przesyłu rozgrywki dla PS3, PS4 i PS Vita, bazując na technologii Gaikai.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami