Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Steven Gerrard i Spock w najnowszej reklamie konsoli Xbox One

AKTUALIZACJA: Film zza kulis produkcji.

Aktualizacja: Kanadyjski oddział Xboksa opublikował kolejny film, tym razem przedstawiający zakulisowe prace nad poniższą reklamą telewizyjną.

„W jaki sposób możemy w reklamie dorównać osiągnięciom, nad którymi przez ostatnie lata pracował Xbox i Microsoft?” - mówi o inspiracjach jeden z twórców klipu.

„W Dead Rising 3 każdy zombie jest unikatowy i to samo zrobiliśmy w filmie” - dodaje Bruce Mitchell, odpowiedzialny za charakteryzację.

Cover image for YouTube videoThe Making Of Xbox One's Invitation

*

Oryginalna wiadomość: Xbox One zadebiutuje w wybranych krajach już w listopadzie tego roku. Microsoft kontynuuje ofensywę marketingową, oferując nową reklamę z udziałem gwiazd.

Poniższy spot przedstawia Titanfall od Respawn Entertainment, Fifę 14 i kapitana reprezentacji Anglii w piłce nożnej - Stevena Gerrarda. Pojawia się także Zachary Quinto, czyli Spock w najnowszych odsłonach filmów „Star Trek”, Forza 5, Dead Rising 3 oraz Ryse: Son of Rome.

Producent sprzętu oferuje także spojrzenie na możliwości Kinecta, gdy fan Liverpoolu odbiera połączenie od znajomego za pomocą jednej komendy głosowej. Kolega pojawia się na ekranie i ekscytuje się zdobytą bramką.

„To zaproszenie do nowej generacji” - mówi narrator. „Gdzie gry i rozrywka nie są już rozdzielone, ale tworzą całość.”

Serwis The Guardian informuje, że Microsoft wyda nawet sto milionów dolarów na marketing nowej konsoli - najwięcej w historii sprzętu do gier od tej firmy.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze