Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Star Citizen: Zebrano już 24 mln dolarów na kosmiczny symulator

AKTUALIZACJA: Jest już 25 milionów.

Aktualizacja: Cztery dni później, pułap 25 milionów dolarów został osiągnięty. Zgodnie z obietnicami, rozszerzone zostaną testy wersji beta.

„Pierwsze plany zakładały uruchomienie serwerów w Ameryce Północnej, a następnie rozszerzenie zakresu na teren Europy i Australii, by zmniejszyć obciążenia w tych regionach” - piszą twórcy.

„Dodatkowe fundusze pozwolą zainwestować w szerszą infrastrukturę podczas pierwszych testów i szybsze uruchomienie dodatkowych serwerów. Dostępnych będzie także więcej miejsc dla graczy. Nie tylko więcej osób sprawdzi tytuł w akcji, ale otrzymamy więcej opinii i przeprowadzimy dokładniejsze testy wydajności.

*

Oryginalna wiadomość: Tydzień temu informowaliśmy, że twórcy Star Citizen zebrali już 22 miliony dolarów na produkcję swojego kosmicznego symulatora. Wczoraj dowiedzieliśmy się, że na konta deweloperów z Roberts Space Industries wpłynęły już dwa kolejne miliony.

Dzięki osiągnięciu poziomu 24 mln udało się odblokować następny cel dodatkowy - rozbudowany moduł publicznego transportu w wirtualnej galaktyce.

„Dzięki nowemu celowi rozbudujemy system o gwiezdne liniowce, transport dalekiego zasięgu, czartery i promy” - napisano 15 października.

Poziom 25 mln oznacza rozszerzone testy wczesnej wersji alpha. Deweloperzy zdołają szybciej uruchomić dużą liczbę serwerów i zaprosić więcej graczy.

Zapowiedziano także kolejny cel - zebranie 26 milionów pozwoli rozszerzyć możliwości największych statków klasy Capital Ship.

„Rozbudujemy dostępne funkcje poza wspomniane już systemy dowodzenia i sterowania! Będziemy mogli własnoręcznie dowodzić oddziałem ratunkowym podczas gaszenia pożarów na pokładzie i naprawy kluczowym systemów, umożliwimy ręczne kontrolowanie grodzi, by spowolnić abordaże, wprowadzimy też obsługę innych konsol, odpowiedzialnych choćby za nawigację czy silniki” - napisano na oficjalnej stronie.

Pełna wersja gry ukaże się w 2015 roku, będzie połączeniem Wing Commander, Privateer i Freelancer. Fabuła inspirowana jest upadkiem Cesarstwa Rzymskiego. Poza kampanią dla pojedynczego gracza dostaniemy możliwość gry wieloosobowej i w kooperacji, także bez połączenia z Internetem.

Twórcy przygotowali nowy zwiastun, dostępny także w rozdzielczości 4K, w całości wykonany na silniku gry:

Zobacz na YouTube

Read this next