Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Polskie Worlds of Magic po raz drugi zbiera pieniądze na Kickstarterze

Potrzeba funduszy m.in. na usprawnienia w grafice.

Tydzień temu polski „duchowy następca” Master of Magic - Worlds of Magic - po raz drugi pojawił się na Kickstarterze. Tym razem twórcy ze studia Wastelands Interactive postawili sobie skromny cel 5 tys. dol., który udało się już osiągnąć.

Podstawowa mechanika gry jest już podobno ukończona, a deweloperzy skupiają się teraz między innymi na dodatkowych elementach oprawy graficznej i dźwiękowej.

Aby zachęcić użytkowników Kickstartera do wpłat, opublikowano także wersję demonstracyjną, przedstawiającą walkę na dwóch mapach. Demo można pobrać na oficjalnej stronie lub sprawdzić w przeglądarce.

Worlds of Magic reprezentuje gatunek 4X, czyli „eksplorację, ekspansję, eksploatację i eksterminację” w świecie fantasy. Wcielamy się w potężnego czarodzieja, dysponującego ponad 300 zaklęciami z 12 szkół. Twórcy przygotowują 8 frakcji, taktyczną walkę i ponad 80 różnych jednostek, zdobywających w czasie potyczek doświadczenie.

Prowadzone armie wzmocnią także wynajmowani bohaterowie, a ogromne mapy składają się z siedmiu wymiarów, czekających na eksplorację i podbój.

Wastelands Interactive planuje premierę na PC, Mac i Linux (w styczniu 2014 roku) oraz na iOS i Androida (lipiec 2014). Podczas pierwszej zbiórki - zakończonej 2 maja - zebrano ponad 45 tys. funtów.

Cover image for YouTube videoWorlds Of Magic Then and Now

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Worlds of Magic

Android, iOS, PS4, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze