Mateusz Tomaszkiewicz, główny projektant zadań w CD Projekt RED opowiadał o procesie twórczym Wiedźmina 3 podczas Eurogamer Expo w Londynie.

Deweloper mówił o „regionach” w otwartym świecie, w których umieszczono poszczególne łańcuchy zadań. W ten sposób gracz zawsze będzie miał co robić, bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Dzięki takiemu rozwiązaniu udało sie także wyeliminować podróżowanie na drugi kraniec mapy, tylko po to, by usłyszeć jeden dialog czy zobaczyć krótki przerywnik filmowy.

Również bohaterowie uczestniczący w powyższych łańcuchach wydarzeń będą teraz bardziej charakterystyczni, dzięki przygotowanym dialogom i dokładniejszym modelom postaci. Twórcy chcą urozmaicić rodzaje wykonywanych misji, dzieląc je na różne typy, obecne jedynie w określonych miejscach. Obiecano, że nawet najprostsze zadanie zapadnie graczom w pamięć.

Podczas sesji pytań i odpowiedzi Tomaszkiewicz zapewnił, że trwają intensywne prace nad wersjami na konsole nowej generacji. Również gracze, którzy nie znają dwóch poprzednich części, nie będą mieli większych problemów ze zrozumieniem fabuły Dzikiego Gonu.

Deweloper nie chciał zdradzić, czy w trzeciej części zobaczymy Yennefer i Ciri, ale zapewnił, że powrócą postacie z książek i poprzednich odsłon serii.

Przedstawiciel CD Projekt RED zapowiedział także, że twórcy modyfikacji ponownie otrzymają zestaw REDKit, umożliwiający tworzenie własnych przygód.

Niestety, twórcy nie zdecydowali się przedstawić nowych ujęć z rozgrywki, ograniczając się do dobrze już znanych zwiastunów.

Poniżej zapis prezentacji. Wystąpienie Tomaszkiewicza zaczyna się 08:00:

Reklama