Microsoft szykuje konkurencję dla technologii Gaikai - raport

Halo 4 „z chmury” prosto na PC.

Microsoft buduje własną usługę internetowego przesyłu gier, na bazie serwerów „w chmurze”. Jak informuje nieoficjalnie serwis The Verge, demonstrację technologii przeprowadzono na zamkniętym spotkaniu wewnątrz firmy.

Za przykład posłużyło Halo 4, wysłane z serwerów rozproszonych prosto na PC i system Windows Phone. Opóźnienia były podobno bardzo niskie, na poziomie 45 ms w przypadku telefonu Lumia 520.

Do urządzenia przenośnego podłączono nawet kontroler z X360, a możliwości nienazwanej jeszcze technologii prezentowano także na PC niskiej klasy - donosi The Verge.

Podobne rozwiązania zaoferuje na wybranych rynkach Sony, za pośrednictwem technologii Gaikai. W obu przypadkach firmy chcą w ten sposób zapewnić dostęp nie tylko do nowych tytułów, ale także do bibliotek starszych gier.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami