Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tryb sieciowy Call of Duty: Ghosts z mapą na terenie średniowiecznego zamku

Mosty zwodzone i bramy Stonehaven.

Studio Infinity Ward zaprezentowało nową mapę dla trybu sieciowego Call of Duty: Ghosts - rozgrywającą się w średniowiecznym zamku.

Stonehaven to rozbudowana lokacja, inspirowana europejskimi warowniami. Rozmiar jest na tyle duży, że znajdzie się miejsce nie tylko na walki na krótkim dystansie, ale także na potyczki snajperskie.

- Gdy projektowaliśmy mapy, musieliśmy myśleć o różnych stylach rozgrywki i przyzwyczajeniach graczy - przyznała w rozmowie z Eurogamerem Tina Palacios, odpowiedzialna w Infinity Ward za kontakty ze społecznością.

- Potrzebowaliśmy dużych map, ale nie chcieliśmy zawieść fanów potyczek na krótkich dystansach. Dlatego zwróciliśmy się w kierunku Europy.

Mapa obejmuje nie tylko wnętrze zamku i samą warownię, ale także okoliczne tereny, razem z płytkim strumieniem. W tle widać także zniszczoną latarnię morską.

- Zawsze byliśmy zwolennikami różnorodności, bez względu na umiejscowienie opowiadanej historii - dodaje Palacios. - Podejście zmieniało się z upływem czasu. Początkowo myśleliśmy o małym porcie z kilkoma okrętami na piaszczystej plaży. Ale pomysł ewoluował i teraz wygląda już dużo lepiej.

Tak jak w przypadku wszystkich map w Ghosts, Stonehaven zmieni się w trakcie trwania meczu. Zamknięcie niektórych bram zamczyska może zmienić losy spotkania i ścieżki wybierane przez graczy.

Edycje PC, PlayStation 3 i Xbox 360 Call of Duty: Ghosts zadebiutują 5 listopada. Konsole PS4 i Xbox One otrzymają grę razem z debiutem na rynku, także w listopadzie.

Poniżej screeny z nowej mapy:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Call of Duty: Ghosts

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Nintendo Wii U, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze