Twórcy Thiefa o wykorzystaniu dodatkowych funkcji kontrolera PlayStation 4

Pasek świetlny zobrazuje stopień widoczności bohatera, czujnik ruchu pomoże w celowaniu.

Stephane Roy z Eidos Montreal opowiedział w wywiadzie dla oficjalnego blogu PlayStation o wykorzystaniu dodatkowych funkcji DualShocka 4 w grze Thief.

Okazuje się, że pasek świetlny znajdujący się na szczycie kontrolera, będzie działał podobnie jak obecny w interfejsie gry klejnot obrazujący poziom widoczności głównego bohatera gry.

„Wskaże on, czy Garret znajduje się w cieniu, czy też nie. To pomoże atmosferze, szczególnie, jeżeli będziemy grać po ciemku i obserwować kątem oka jaśniejący lub gasnący pasek” - powiedział Roy.

Panel dotykowy posłuży natomiast jako narzędzie pomocnicze przy nawigacji w menu oraz przeglądaniu mapy. Wykorzystamy je także to wybierania broni. Deweloper zdradził też, że wbudowany w kontrolerze czujnik ruchu pomoże między innymi - jeżeli zechcemy - w celowaniu z łuku.

Thief, stanowiący restart popularnej serii skradanek, zadebiutuje w lutym 2014 roku. Produkcja trafi na PS4, PS3, Xboksa 360, Xbox One i PC.

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami