Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Silnik Star Wars: 1313 przetrwa jako technologia w branży filmowej

Przyszłość nagrań motion-capture.

Efektownie zapowiadająca się grą w świecie „Gwiezdnych wojen” - Star Wars: 1313 - zapewne nie ujrzy już światła dziennego, ale silnik stworzony na potrzeby produkcji zostanie wykorzystany w filmach.

Podczas wykładu w BAFTA, przedstawiciel studia filmowego LucasArts prezentował, jak technologię z gry wykorzystać można do błyskawicznych nagrań motion-capture, przenoszonych na ekran niemal w czasie rzeczywistym.

- Wszyscy widzieli, co potrafimy zrobić w filmach, a branża gier wideo nie jest daleko w tyle, zwłaszcza na konsolach nowej generacji - mówił podczas pokazu Kim Libreri z LucasArts. - Uważam, że w następnej dekadzie poziom się wyrówna. Zobaczymy realistyczny ogień, stworzenia czy środowisko - a wszystko będzie w pełni interaktywne.

- Jeśli połączymy gry wideo z technologiami filmowymi, otrzymymy głębokie doświadczenia. Możliwość animowania, edycji i kompozycji w czasie rzeczywistym zmieni sposób pracy i przywróci kreatywność w efektach specjalnych - dodał.

Star Wars: 1313 zostało anulowane wraz z zakończeniem działalności studia LucasArts w kwietniu tego roku. Jednak następny film z serii Star Wars ukaże się już za dwa lata.

Cover image for YouTube videoLucasfilm shows off Star Wars 1313 concept video game with customisable assets

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Star Wars 1313

PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze