GTA 5 zapewni nawet 100 godzin rozgrywki

Don Houser opisuje wizytę w Los Angeles.

Dan Houser ze studia Rockstar ujawnił w rozmowie z serwisem The Guardian, że główna kampania fabularna w GTA 5, razem z zajęciami pobocznymi, zapewni nawet 100 godzin rozgrywki.

Producent zapewniał w rozmowie, że nowa odsłona jest tak obszerna, ponieważ twórcy chcieli, by gracze mieli okazję zżyć się z wszystkimi trzema bohaterami. Dodał także, że nie zdecydowano się na wprowadzenie głównych postaci płci żeńskiej, ponieważ „koncept męskości był istotny z punktu widzenia fabuły.”

Houser i jego współpracownicy ze studia Rockstar spędzili 100 dni w prawdziwym Los Angeles, zbierając materiały do gry.

- Zwiedzaliśmy miasto razem z dziwnymi gliniarzami, doświadczyliśmy wszystkiego z pierwszej ręki - mówi. - Rozmawialiśmy z agentami FBI o pracy „pod przykrywką”, z ekspertami od Mafii, z gangsterami mówiącymi slangiem, wybraliśmy się nawet do więzienia. To było kształcące, smutne doświadczenie.

- Los Angeles to wcielenie amerykańskich marzeń XX wieku: domy, ogrody, opalenizna, wszystko delikatnie sztuczne - opisuje współzałożyciel Rockstara. - To koniec zachodniego świata, słońce tutaj zachodzi. Miejscowy biznes to filmy lub - nie mniej fałszywie - agencje nieruchomości. Ludzie starają się uciec od przeszłości i odnaleźć się na nowo. W GTA 4 mieliśmy klasyczny Nowy Jork, teraz mamy zakończenie amerykańskiego snu.

GTA 5 ukaże się za tydzień na konsole Xbox 360 i PlayStation 3.

Reklama

Skocz do komentarzy (6)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (6)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami