Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowy dziennik deweloperski DayZ

Twórca opowiada o systemie przedmiotów i SI.

Dean „Rocket” Hall opublikował nowy dziennik deweloperski, opisujący postępy w pracach nad samodzielną wersją DayZ.

W najnowszym filmie deweloper skupia się na systemie przedmiotów i ich niszczenia. Twórcy chcą zachęcić do eksploracji i własnoręcznego pozyskiwania surowców, a strzelanie do innych graczy często zakończy się zniszczeniem ich ekwipunku.

Zmieniono także podejście do amunicji - każdy nabój będzie osobnym przedmiotem, a kule do pistoletów i karabinów stanowią rzadkie znalezisko w świecie opanowanym przez zombie.

Rocket opisuje też nową mechanikę sztucznej inteligencji. System odpowiedzialny za zachowanie przeciwników powstaje od podstaw i stanowi znaczne usprawnienie w stosunku do obecnej wersji modyfikacji DayZ.

Nadal nie znamy daty premiery produkcji Bohemia Interactive.

Cover image for YouTube videoDayZ Devblog 7 September 2013

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

DayZ

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze