Latające miasto Columbia z BioShock Infinite odtworzone w Disney Infinity

Bez oficjalnej licencji 2K Games.

Disney reklamuje swój najnowszy projekt - Disney Infinity - odtwarzając w grze latające miasto Columbia, znane ze strzelanki BioShock Infinite.

W najnowszym trailerze twórcy chwalą się możliwością budowy całego miasta za pomocą wbudowanego edytora, nie bazując na oficjalnej licencji od 2K Games - wydawcy serii BioShock.

„Ten zestaw powstał z wykorzystaniem istniejących modeli” - wyjaśnia Eurogamerowi Brian Nelson z Disney Interactive. „Zbudowano środowisko, które nasza społeczność może rozpoznać. Udostępnianie w każdy czwartek czegoś nowego - czasami zaskakującego - to część naszej strategii. Wkrótce zaczniemy przyjmować także zgłoszenia graczy, a najlepsze prace udostępnimy dla wszystkich.”

Disney Infinity ukazało się w Europie 23 sierpnia, na PS3, Xbox 360, 3DS, Wii oraz Wii U. Poza samymi grami, w sprzedaży pojawiły się zestawy figurek, które przenosimy na ekran za pomocą specjalnych portali. Wydawca chce powtórzyć sukces Acitivision ze Skylanders - seria bazująca na podobnym koncepcie zarobiła już ponad 1,5 mld dol.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami