Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Rayman Legends na PS Vita bez 28 poziomów

AKTUALIZACJA: Poziomy wrócą w darmowej aktualizacji.

Aktualizacja: Ubisoft obiecał, że doda pominięte poziomy na PS Vita „w późniejszym terminie”, jako darmową aktualizację.

„Ze względu na niespodziewanie długi czas produkcji, nie zdołaliśmy wprowadzić trybu Invasion do wersji PS Vita” - napisano na oficjalnym blogu wydawcy. „Możemy jednak potwierdzić, że tryb Invasion znajdzie się w darmowej aktualizacji, dostępnej w późniejszym terminie.”

*

Oryginalna wiadomość: Edycja Rayman Legends na PlayStation Vita nie zawiera 28 poziomów dostępnych w pozostałych wersjach sprzętowych - odkryli gracze. Ubisoft zapewniał wcześniej, że wszystkie wydania otrzymają taką samą zawartość.

Posiadacze PS Vita nie mają dostępu do trudniejszych poziomów „Invasion”, czyli przeprojektowanych lokacji z dodatkowymi utrudnieniami. Przenośna konsola oferuje kilka ekskluzywnych wyzwań, opartych o sterowanie dotykowe, ale ogólnie zawartości jest mniej.

Pominięcie 28 poziomów zmniejsza łączną liczbę Lum - ukrytych „znajdziek”, zdobywanych w ramach postępów w grze. Na konsolach i PC jest ich 700, na Vita 615 - sugerują użytkownicy forum NeoGAF.

„Wersja na PS Vita oferuje całą zawartość Rayman Legends oraz pięć ekskluzywnych map z dodatkową postacią z poprzedniej części gry” - napisano w ogłoszeniu gry w maju.

Skontaktowaliśmy się z Ubisoftem. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, zaktualizujemy wiadomość.

Cover image for YouTube videoRayman Legends - Let's Play LIVE - Eurogamer

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Rayman Legends

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PlayStation Vita, Nintendo Wii U, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze