Lords of the Fallen będzie trylogią

Premiera w drugiej połowie 2014 r. Alien Rage na konsolach opóźnione. Enemy Front za 20 mln zł.

Po ostatnim raporcie finansowym CD Projektu, swoje wyniki i plany na przyszłość opublikowało także CI Games (dawniej City Interactive).

W raporcie domu maklerskiego banku WBK przeczytać można, że RPG Lords of the Fallen planowane jest jako trylogia, a pierwsza część powinna zadebiutować w drugiej połowie przyszłego roku, najpewniej we wrześniu. Gra celuje w „szerszą publikę niż Dark Souls”.

Dowiedzieliśmy się także, że do sklepów wysłano 1,3 mln kopii Sniper: Ghost Warrior 2, z czego sprzedano ok. 700-800 tys. sztuk, ale wynik ten jest niższy od oczekiwań. WBK podaje, że polskie studio winą obarcza problemy z silnikiem CryEngine i „słabe zarządzanie zespołem deweloperskim”.

- Niedługo sprzedaż będzie wsparta przez promocje cenowe, które będą dodatkowym impulsem do zakupu gry - mówi Marcin Kwaśnica, dyrektor sprzedaży CI Games, cytowany przez serwis Forbes.

Na 26 września zaplanowano premierę strzelanki Alien Rage, ale już wydanie na konsole opóźniono do października. Kampania dla pojedynczego gracza powinna wystarczyć na 5 - 8 godzin.

- Jesienny termin debiutu Alien Rage jest niezagrożony. Cena gry w dystrybucji cyfrowej najprawdopodobniej wyniesie 15 dol. w wersji na konsole Xbox i PS3 oraz podobnie na PC - wyjaśnia Michał Sokolski, dyrektor ds. strategii CI Games w rozmowie z PAP.

W przyszłym roku ukaże się także Enemy Front - z akcją rozgrywającą się podczas II wojny światowej. Premiera w pierwszym półroczu - WBK sugeruje kwiecień. Budżet produkcji wynosi podobno ponad 20 mln zł, a gra powstaje na silniku CryEngine 3. Twórcy przewidują sprzedaż lepszą niż w przypadku Sniper: Ghost Warrior 2.

- Gra należy do najbardziej popularnego gatunku i jest przeznaczona dla masowego odbiorcy jak i hardcorowych graczy. Platforma docelowa to konsole obecnej generacji, których na świecie jest już około 150 mln sztuk oraz PC - tłumaczy Sokolski.

- Koncentrujemy się na podniesieniu jakości produktów i oczekujemy adekwatnie wyższych ocen gier oraz idącej za tym sprzedaży - dodaje.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami