Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Call of Duty: Ghosts z serwerami dedykowanymi na PC i Xbox One

Koniec z migracją hostów.

Infinity Ward potwierdziło, że Call of Duty: Ghosts otrzyma wsparcie dla serwerów dedykowanych nie tylko na Xbox One, ale także PC.

O serwerach dedykowanych dla Xbox One poinformowano już we wtorek, podczas konferencji Microsoftu na Gamescomie. Producent wykonawczy gry, Mark Rubin chwalił wtedy możliwości serwerów „w chmurze”. W rozmowie z Eurogamerem potwierdził, że z technologii skorzystają także posiadacze komputerów osobistych.

Proces łączenia będzie przebiegał niemal identycznie jak w np. Black Ops 2, jednak po przejściu do rozgrywki sieciowej trafimy na serwer dedykowny, a nie jak dotychczas - bazujący na połączeniu jednego z graczy. Powinno to rozwiązać problemy z wysokimi pingami i „migracją hosta”, ale nie wiadomo czy gracze będą mogli wynajmować własne serwery.

Zapytany o wersje na PlayStation 3, PlayStation 4 i Xboka 360, Rubin odmówił komentarza.

- Na razie rozmawiamy jedynie o Xbox One i PC - wyjaśnił.

Call of Duty: Ghosts ukaże się 5 listopada na PC, PlayStation 3, Wii U oraz X360, a 29 listopada na PlayStation 4. Premierę wersji Xbox One także zaplanowano na listopad, razem z konsolą.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Call of Duty: Ghosts

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Nintendo Wii U, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze