Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Shadowrun Returns zapowiadają zmiany w nowej kampanii

Mniej liniowa fabuła i ciekawsi NPC.

Druga kampania do Shadowrun Returns wprowadzi kilka zmian do rozgrywki, eliminując niektóre z elementów, na które narzekano po premierze.

Na oficjalnej stronie studia Harebrained Schemes opublikowano listę kluczowych pomysłów, stojących za kampanią Berlin.

Twórcy chcą wprowadzić dużo bardziej elastyczną fabułę - gracze sami wybiorą kolejność wykonywania misji i zdecydują, którym frakcjom się przypodobać.

Inni runnerzy, dołączani do naszej drużyny na czas trwania misji, posiadać będą własne historie i osobowości - element, którego brakowało w podstawowym Shadowrun Returns.

Zmiany dotkną także klas postaci, wprowadzające większe możliwości w zakresie walki wręcz i bronią białą.

Deweloperzy przygotowują także więcej broni, strojów, portretów, muzyki i przeciwników, w tym nowe magiczne potwory.

Z racji zwiększonego zakresu prac, kampania Berlin ukaże się w najwcześniej w styczniu przyszłego roku i wprowadzi do gry całkiem nowe środowisko - z zestawem obiektów, które wykorzystać będzie można także w edytorze poziomów.

Shadowrun Returns - Recenzja
Cover image for YouTube videoShadowrun Returns - Gameplay bez komentarza - Eurogamer.pl

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Shadowrun Returns

Android, iOS, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze