Studio Arkane jednak pracuje nad Prey 2?

„Duchowy następca System Shock 2.”

Arkane Austin, studio odpowiedzialne za najnowsze DLC do Dishonored, jednak pracuje nad Prey 2, pomimo zapewnień Pete Hinesa z Bethesdy, że tak nie jest.

Nowe informacje pochodzą z serwisu Kotaku, który dotarł do wewnętrznej korespondencji producenta z Arkane.

W maju dyrektor kreatywny studia, Raphael Colantolio, miał rzekomo napisać:

„Austin oficjalnie otrzymało własny projekt! Tworzenie nowej marki było wykluczone z powodu zwiększonego ryzyka, więc po wielu spotkaniach z Toddem [Howardem - dop. red.], Harvyem [Smithem] i Ricardo [Bare], zdecydowaliśmy, że Prey 2 to interesująca perspektywa, jeśli uda nam się odświeżyć serię.”

„Zenimax zaakceptowało naszą wizję, według której gra będzie »duchowym następcą System Shock 2«.”

Po opublikowaniu informacji o rozpoczęciu prac nad Prey 2, Kotaku przechwyciło kolejny mail Colantolio do pracowników firmy:

„Teraz, gdy wiadomość została ujawniona, skontaktują się z wami sprytne ch**e z mediów, chcąc wiedzieć więcej. Proszę nie odpowiadać na żadne prośby.”

Na początku sierpnia pisaliśmy o wypowiedzi Pete Hinesa z Bethesdy na imprezie QuakeCon. Wiceszef marketingu stwierdził:

- Prey 2 od Human Head to Prey 2 od Human Head. Arkane jest gdzie indziej, zajmują się swoim projektem i niczym innym. Na ten temat powiemy coś więcej bliżej premiery.

Hines wyraźnie mówi o „Prey 2 od Human Head”, a nie o Prey 2 od Arkane. Jednak sam Raphael Colantolio w rozmowie z serwisem Rock, Paper, Shotgun, w odpowiedz na pytanie, czy jego studio jest zaangażowane w projekt Prey 2, odparł po prostu: „Nie”.

„Nie rozmawiamy o projekcie Arkane oraz nie mamy żadnych informacji na temat Prey 2” - stwierdziła Bethesda w odpowiedzi na zapytanie Kotaku.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami