Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Koszty produkcji Payday 2 zwróciły się już dzięki zamówieniom przedpremierowym

Teraz czas na zyski.

Starbreeze Studios poinformowało, że koszty produkcji kooperacyjnej strzelanki Payday 2 już się zwróciły, choć do premiery pozostało jeszcze kilka dni. Wydatki pokryto w całości z zamówień przedpremierowych.

„Starbreeze po raz kolejny zademonstrowało, że nasza strategia inwestycji w licencje jest słuszna. Nie tylko dostarczamy atrakcyjny produkt w postaci Payday 2, ale także wspieramy go kampanią marketingową, na którą może sobie pozwolić niewielu producentów naszych rozmiarów” - napisał w oświadczeniu Bo Andersson-Klint, dyrektor generalny studia, cytowany przez serwis GameChup.

„Czekamy teraz na naszą część zysków, które zapewnią dalszy rozwój naszych licencji. Generowanie zysków przez Payday 2 na sześć dni przed premierą to oczywiście rzadka sytuacja w przypadku tytułów takich rozmiarów i wzmacnia tylko naszą długoterminową strategię” - dodał.

Gra ukaże się na Steamie 13 sierpnia, a kilka dni później na konsolach X360 i PS3, także w wersji pudełkowej.

Payday 2 to strzelanina tworzona z myślą o trybie kooperacji, w której uczestniczymy m.in. w napadach na banki i sklepy z biżuterią.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Payday 2

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze