Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Namco Bandai zapewnia, że nie przerwano prac nad Tekken x Street Fighter

Wydawca czeka na odpowiedni moment.

Trwają prace nad zapowiedzianą w 2010 roku bijatyką Tekken x Street Fighter - zapewnia wydawca, firma Namco Bandai.

Ostatni raz o produkcji słyszeliśmy podczas oficjalnej zapowiedzi, 24 lipca 2010 roku. Jak jednak wynika z wypowiedzi dewelopera odpowiedzialnego za serię Tekken, prace trwają.

Prototypowa grafika, przedstawiająca Ryu w Tekken x Street Fighter

- Powiem już na wstępie, że trwają aktywne prace nad grą, więc nie ma się o co martwić - przyznaje Katsuhiro Harada w rozmowie z serwisem Siliconera.

- Jest kilka powodów, dla których nie publikowaliśmy nowych informacji - tłumaczy. - Jedną z przyczyn była premiera Street Fighter x Tekken, które jeszcze do niedawna było aktualizowane. Interesującą sprawą po premierze tej gry był fakt, że nie była do końca tym, czego oczekiwaliśmy.

- To nie było tylko połączenie fanów Tekken i Street Fighter, powstała całkiem nowa społeczność, która wcześniej nie grała w żadną odsłonę tych serii - dodaje Harada. - To było niespodziewane, ale całkiem fajne.

- Chcemy teraz rozwinąć ten element. Zamiast wydawać nowy tytuł, gdy gracze wciąż są zainteresowani Street Fighter x Tekken, czekamy na odpowiedni moment, ponieważ nadal pracujemy nad Tekken x Street Fighter.

Pomysł na Tekken x Street Fighter polega na przeniesieniu postaci ze świata 2D do środowiska w trzech wymiarach. Na obecną chwilę jedynymi potwierdzonymi bohaterami są Jin z Tekken i Ryu ze Street Fighter. W sierpniu 2011 roku Harada wyjaśniał, że jednym z problemów jest przeniesienie ataków bazujących na pociskach.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Street Fighter x Tekken

iOS, PS3, Xbox 360, PlayStation Vita, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze