Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dragon's Crown to najdroższa gra w historii japońskiego studia VanillaWare

Budżet na poziomie miliona dolarów.

Zręcznościowa gra akcji w świecie fantasy - Dragon's Crown - to najdroższa produkcja w historii japońskiego studia VanillaWare.

„Dragon's Crown to pierwszy tytuł naszej firmy, którego koszty przekroczyły 100 milionów jenów” (ok. milion dol.) - napisali twórcy na Twitterze.

George Kamitani, założyciel i dyrektor artystyczny VanillaWare, pracował nad tytułem już w 1998 roku, gdy planowano jeszcze premierę na Segę Dreamcast. Projekt udało się zrealizować dopiero teraz.

Japońskie studio powstało w 2002 roku, pod nazwą Puraguru. Początkowo firma współpracowała z innymi podmiotami, a pierwszy samodzielny tytuł - GrimGrimoire - wydano w 2007 roku.

W Dragon's Crown znajdziemy sześć klas postaci, ręcznie rysowaną grafikę i elementy RPG. Akcja toczy się w świecie fantasy, z magią i smokami. Gracze - także w kooperacji - poruszają się w prawą stronę ekranu, eliminując zastępy przeciwników, zbierając doświadczenie i skarby. Premiera jesienią tego roku, na PS3 i PS Vita.

Cover image for YouTube videoDragon's Crown Gameplay Trailer

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dragon's Crown

PS3, PlayStation Vita

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze