Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gearbox o przejęciu licencji Homeworld

Brian Martel przychodził do mojego biura i mówił: „Randy, kup Homeworld” - wspomina Pitchford.

Podczas panelu na imprezie PAX Australia, pracownicy Gearbox opowiadali o procesie zakupu licencji na serię Homeworld.

- Gdy THQ zaczęło się rozpadać, Brian [Martel, dyrektor kreatywny studia - dop. red.] ciągle przychodził do mojego biura i mówił „Randy, musisz kupić Homeworld” - wspomina Pitchford, szef Gearbox.

- Zakończyło się na trzech oferentach i zdecydowali się przeprowadzić aukcję przez telefon, pozostałe firmy to byli wydawcy. Byliśmy jedynymi deweloperami. To było całkiem interesujące.

Dwa wspomniane podmioty to Paradox Interactive oraz Stardock. Jednak zwycięsko z licytacji wyszedł Gearbox, oferując 1,35 mln dol.

Pitchford zdradził także, że skontaktował się z nim założyciel Relic, które stworzyło serię Homeworld. Alez Garden był szczęśliwy, że licencję przejęło studio produkcyjne, a nie firma wydawnicza i obiecał wsparcie dla nowych projektów.

- Usprawnimy wszystkie statki, by wyglądały wspaniale na sprzęcie obecnej generacji. Potrzebują nieco świeżej farby - żartuje Brian Martel.

Obecnie Gearbox pracuje nad odświeżonymi wersjami Homeworld 1 i 2 oraz nad publikacją oryginalnych odsłon w kanałach dystrybucji cyfrowej.

Cover image for YouTube videoHomeworld 2 Trailer
Trailer Homeworld 2 z 2007 roku

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Homeworld

PC

Homeworld 2

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze