Twórcy Beyond: Two Souls o projektowaniu rozgrywki i procesie tworzenia gry

Nowy dziennik deweloperski od Quantic Dream.

Twórcy Beyond: Two Souls opublikowali materiał wideo, w którym opowiadają o procesie projektowania rozgrywki w tym tytule.

David Cage oraz inni członkowie studia Quantic Dream zaznaczają, że ich celem było stworzenie jak najbardziej minimalistycznego interfejsu, by „zapewnić niezwykle intuicyjne oraz wciągające doświadczenie”.

Emocje będą odgrywać istotną rolę nie tylko w historii, ale też w rozgrywce - stan emocjonalny Jodie, głównej bohaterki, wpłynie nawet na to, jak będzie się poruszać.

W nowym dzienniku deweloperskim pojawiają się fragmenty rozgrywki nieprezentowane wcześniej, choć najczęściej są to bardzo krótkie urywki scen.

Beyond: Two Souls ukaże się 11 października, jest tytułem na wyłączność dla konsoli PS3. W grze wcielimy się w dziewczynę potrafiącą kontaktować się z duchem o imieniu Aiden.

Beyond: Two Souls - Dziennik deweloperski

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami