Informacje o rozbudowanym systemie ekonomii w produkcji Star Citizen

Pracowici gracze będą mogli „stać się właścicielami wielkiego imperium handlowego.”

Deweloperzy Star Citizen opublikowali na oficjalnej stronie produkcji materiały opisujące działanie systemu ekonomii w grze.

1
Zależności między punktami systemu ekonomicznego będą podobne do tych w prawdziwym świecie

Tytuł ten będzie „symulatorem życia w kosmosie”, rozwijać się i zarabiać będzie można na wiele sposobów - zaciągając się do wojska, zostając piratem, zajmując się handlem lub wydobywaniem surowców. Wszystko to w rozległej galaktyce w towarzystwie innych.

„Nawet gracze, którzy startują niemal z niczym, będą mogli stać się właścicielami wielkiego imperium handlowego. Zaczynając od małych misji dostawczych, można zgromadzić fundusze na większe statki, wyrobić sobie reputację, a w końcu rozwinąć własną działalność i sieć handlowych szlaków i kontaktów” - czytamy we wpisie.

Ekonomia ma działać jak wielki system połączonych punktów. Są nimi m.in. populacja, rozrywka, wytwórstwo, minerały, komunikacja czy transport. Twórcy chcą, by gracze oraz NPC i ich działalność oraz przedsiębiorstwa wytwarzały naturalny system podaży i popytu.

„Jeżeli prowadzisz własną fabrykę czy kopalnię, będziesz musiał zainteresować się nie tylko materiałami, surowcami. Jeżeli poziom produkcji, będziesz musiał nawiązać kontakty i starania, by w okolicy pojawiły się obszary rozrywkowe”.

Wszystkie działania graczy mają też na ten system wpływać. Jeżeli piraci będą często napadać statki sprowadzające surowce do ważnej fabryki, ceny produkowanych w niej dóbr w okolicy wzrosną.

Oczywiście nikt nie będzie zmuszał nas, byśmy zostali biznesmenem czy producentem. Gracze będą mieli wolny wybór w wyborze kariery. Gracze lubiący walki myśliwców będą mogli zostać bandytami, łowcami nagród lub najemnikami zatrudniającymi się do eskortowania handlarzy.

Star Citizen to projekt, który został ufundowany przy pomocy fanów. Do tej pory na konto tytułu trafiło 13 milionów dolarów, a co za tym idzie - produkcja pobiła wszelkie możliwe rekordy, jeżeli chodzi o gry wideo finansowane przez użytkowników.

Gra ukaże się na początku 2015 roku, pierwsze testy rozpoczną się dopiero w drugiej połowie 2014 roku. Star Citizen zadebiutuje wyłącznie na PC.

Poniżej znajdziecie materiał, w którym główny pomysłodawca i twórca gry - Chris Roberts - w przystępny sposób wyjaśnia działanie systemu ekonomicznego. Więcej szczegółowych informacji znajdziecie we wpisie na stronie produkcji.

Star Citizen - Ekonomia

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz dołączył do nas w 2013 roku. Zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami