Blizzard, studio odpowiedzialne za World of Warcraft, zastanawia się nad wprowadzeniem do MMO mikropłatności. Umożliwiłyby one kupowanie dodatkowych przedmiotów za prawdziwe pieniądze z poziomu gry.

1
Za tego rumaka trzeba zapłacić 20 euro

Jeden z twórców poinformował o tym na oficjalnym forum. Jego wypowiedź była reakcją na dyskusję graczy, którą wywołało znalezienie na serwerze testowym przedmiotu zwiększającego przyrost doświadczenia. Właśnie tego typu elementy często są dostępne w grach MMO za drobne opłaty.

„Przyglądamy się obecnie szansom na zaoferowanie graczom z konkretnych regionów możliwości kupowania dodatkowej zawartości bezpośrednio z poziomu gry” - napisał Jonathan Brown, opiekujący się społecznością World of Warcraft.

„W trakcie tego procesu, elementy z nim związane będą pojawiać się na serwerach testowych. O konkretnych planach i postanowieniach poinformujemy w przyszłości”.

Od jakiegoś czasu istnieje już sklepik związany z MMO od firmy Blizzard. Dostępny jest jednak z poziomu przeglądarki, oferuje wyłącznie wirtualne wierzchowce i zwierzęcych towarzyszy dla postaci.

World of Warcraft to najpopularniejsza gra MMO, zadebiutowała w 2005 roku. Od momentu premiery doczekała się czterech dodatków. Liczba subskrybentów w marcu 2013 roku wyniosła 8 milionów.

Reklama

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Mateusz dołączył do zespołu w 2013 roku. Jest z-cą redaktora naczelnego, opiekuje się naszym kanałem YouTube, przygotowuje artykuły i recenzje, a czasami także poradniki. Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych.

Więcej artykułów od Mateusz Zdanowicz

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały