Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dodatkowe animacje i lepszy balans rozgrywki w nowym patchu do Wiedźmina 2

Poprawka tworzona „po godzinach”.

Andrzej Kwiatkowski, projektant rozgrywki w CD Projekt Red poświęcił swój wolny czas, by przygotować sporych rozmiarów poprawkę do wydanego w zeszłym roku Wiedźmina 2.

Patch powinien zostać opublikowany jeszcze dzisiaj. Poprawka znacząco usprawni szereg elementów rozgrywki. O 80 procent przyśpieszono reakcje Geralta w walce, wiedźmin będzie mógł także wykonywać bloki podczas poruszania się. Na potrzeby tej zmiany przygotowano nawet kilka nowych animacji.

Zobacz także: 7 najlepszych gier RPG, podobnych do Wiedźmina 2

Bohater automatycznie sparuje ciosy przeciwników, ale będzie to niemożliwe w przypadku ataków potworów. Powyższe zmiany powinny znacząco zmniejszyć potrzebę wykonywania defensywnych obrotów na ziemi.

To nie koniec zmian. Kwiatkowski zmniejszył ogólną liczbę umiejętności, a każda zdolność ma teraz tylko jeden poziom wtajemniczenia (wcześniej dwa). Podstawowe ruchy i ciosy są odblokowane od samego początku.

Twórca zajął się także balansowaniem poziomu trudności. Wrogowie zachowują się odpowiednio do posiadanych umiejętności, broni, pancerza, a nawet kondycji fizycznej.

Potrzebne pliki zajmują 2GB i dotyczą jedynie wersji PC. Andrzej Kwiatkowski zaczynał karierę jako twórca modyfikacji do pierwszej części serii Wiedźmin, by później otrzymać posadę w CD Projekt Red.

Zmiany w walce przywodzą na myśl trzecią część serii, zaplanowaną na przyszły rok. W Dzikim Gonie walka również ma toczyć się w szybszym tempie, a Geralt nie będzie musiał polegać na bojowym obrocie. Nowa gra ukaże się na PC, PS4 i Xbox One.

Read this next