Eurogamer.pl Podcast #6: Cykle, muzyka i tycoony

Dyskusje niezapomniane.

1

Nasz stały skład, czyli Łukasz, Zbyszek i ja, dyskutuje na luźne tematy. Dywagujemy o długich cyklach wydawniczych gier, coraz popularniejszych metodach na promocję gier (wcześniejsze udostępnianie soundtracków), a także o Game Dev Story i Game Dev Tycoon, klasycznych i jakże przyjemnych pożeraczach czasu.

Życzymy miłego odsłuchu i, jak zwykle, zachęcamy do dyskusji w komentarzach.

Spis treści:

  • 00:19 - Wprowadzenie i bunt przeciwko zaproponowanym tematom
  • 01:12 - Niespodziewana dygresja na temat upgrade'owania pecetów
  • 05:42 - Długie cykle wydawnicze gier - dlaczego się tak dzieje?
  • 29:50 - Wypuszczanie soundtracków przed premierą gry jako forma promocji - za czy przeciw?
  • 45:47 - Dyskutujemy luźno o fenomenie Game Dev Story i Game Dev Tycoon
  • 1:09:01 - Zakończenie

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami