Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Porcja informacji o grze Knack na PS4

Połączenie walki i platformówki.

Czasopismo Game Informer kontynnuje serię zapowiedzi gier na PlayStation 4. W najnowszym numerze magazynu pojawił się artykuł na temat tytułu „startowego”, który rozwija sam Mark Cerny - projektant architektury PS4.

Knack stanowi rozsądne połączenie elementów platformowych i walki. Tytułowy bohater zaczyna jako mały robot, lecz rośnie wraz z każdym zaabsorbowanym kryształem. Łącznie możemy „przyjąć” do 5 tys. obiektów, a prowadzona postać urośnie do 9 metrów.

W dowolnej chwili będziemy mogli ponownie zmniejszyć bohatera, by pokonać zagadki logiczne czy uniknąć laserów. Zgromadzone kryształy przydadzą się także do przeprowadzenia potężnego ataku, w którym wystrzeliwujemy fragmenty w kierunku przeciwników. Nowe umiejętności odblokujemy po znalezieniu specjalnych kamieni.

Fabuła opowiada o wojnie pomiędzy ludźmi i goblinami. Obie rasy przez wiele lat żyły w zgodzie, jednak zamieszkujący wioski zielonoskórzy nagle zaczęli się zbroić i przeprowadzili atak. Zespół naukowców wraz z pomocą Knacka, musi dowiedzieć się skąd gobliny wzięły zaawansowane uzbrojenie, w tym czołgi i samoloty.

Knack ukaże się równo z premierą PlayStation 4.

Trailer Knack z prezentacji SonyZobacz na YouTube

Read this next