Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zebrano już ponad 9 mln dol. na produkcję kosmicznego symulatora Star Citizen

Połączenie Wing Commander i Freelacer.

Chris Roberts, twórca popularnego przed laty Wing Commander zebrał już ponad 9 mln dol. na produkcję nowej gry - kosmicznego symulatora Star Citizen.

Zbiórka zaczęła się od kampanii na Kickstarterze, gdzie zebrano ponad 2 mln dol. Po zakończeniu akcji twórcy wciąż akceptują dotacje na oficjalnej stronie projektu - w ten sposób zebrano już prawie 7 mln dol.

Za produkcję odpowiada założone przez Robertsa studio Cloud Imperium Games, które niedawno otworzyło nowe biuro w Kalifornii. Prace nad grą postępują już od roku.

Data premiery Star Citizen została wstępnie ustalona na 2014 rok, tylko w wersji PC - w przyszłym roku rozpoczną się także testy produkcji. Gra tworzona jest na bazie CryEngine 3 i będzie połączeniem Wing Commander, Privateer i Freelancer. Fabuła inspirowana jest upadkiem Cesarstwa Rzymskiego. Poza kampanią dla pojedynczego gracza dostaniemy możliwość gry wieloosobowej i w kooperacji, także bez połączenia z Internetem.

Cover image for YouTube videoStar Citizen - Gameplay (GDC 2012)
Prezentacja Star Citizen na konferencji GDC w zeszłym roku

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Star Citizen

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze