Poznaliśmy kolejne rezultaty zakończonej niedawno drugiej licytacji majątku THQ. Wczoraj pisaliśmy już o przejęciu serii Homeworld przez Gearbox Software, dzisiaj dowiadujemy się, że szwedzka firma Nordic Games kupiła m.in. prawa do Red Faction i Darksiders.

Za kwotę 4,9 mln dol., firma nabyła wyżej wymienione licencje, ale także prawa do MX vs ATV, Destroy all Humans!, Summoner, Marvel Super Hero Squad, Supreme Commander, Full Spectrum Warrior czy Juiced.

W odpowiedzi na zapytanie Eurogamera, Philipp Brock z Nordic Games wystosował oświadczenie:

„W kwestii kilku tytułów sprawy wciąż pozostają otwarte, więc nie jesteśmy gotowi na podanie pełnej listy. Gdy wszystko zostanie już uzgodnione (w połowie maja), opublikujemy pełną listę licencji, które kupiliśmy.”

Biorąc przykład z Gearbox Software, Nordic uruchomiło specjalny dział na forum dyskusyjnym, przeznaczony na „rozmowy o markach THQ”.

Ujawniono także, że zakup licencji na Homeworld kosztował Gearbox Software 1,35 mln dol., a 505 Games kupiło prawa do platformówki Drawn to Life na Nintendo DS, za 300 tys. dol.

Nordic Games wydaje gry przygodowe (Broken Sword: The Sleeping Dragon, Missing: Since January, Sam & Max Season One, The Book of Unwritten Tales), funkcjonuje także pod markami DreamCatcher i JoWooD (Painkiller: Overdose, SpellForce: The Order of Dawn, The Guild 2). W lipcu za sprawą szwedzkiej firmy ukaże się Deadfall Adventures od polskiego studia The Farm 51.

darksiders

Reklama

O autorze

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Najnowsze

Skasowana gra Star Wars od Visceral Games przypominała Uncharted

Twierdzi scenarzysta „Łotr 1”, który widział projekt.

ArtykułDays Gone - premiera i najważniejsze informacje

Gameplay, fabuła, świat. Wszystko, co wiemy.

Mad Box - kontroler do konsoli na grafikach koncepcyjnych

Panel dotykowy, podpowiedzi podczas gry i podświetlenie.

Windows 10 w miesięcznej subskrypcji? Szef Microsoftu o planach koncernu

Abonament nie tylko dla firm, ale też użytkowników.

Reklama