Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Bethesda ogłasza The Evil Within

AKTUALIZACJA: Pierwsze szczegóły.

Aktualizacja: Pojawiły się pierwsze szczegóły na temat nowego horroru Bethesdy.

Według informacji opublikowanych na japońskiej stronie Bethesdy, The Evil Within - lokalnie zatytułowany Psychobreak - powstaje na bazie silnika idTech 5, znanego lepiej ze strzelanki Rage. Główny bohater - Sebastian - dociera na miesce zbrodni, gdzie tajemnicza moc w brutalny sposób morduje towarzyszących mu policjantów. Prowadzona przez gracza postać trafia do świata pełnego potworów, bez których nie może obyć się nowy projekt Mikamiego.

Bethesda reklamuje The Evil Within jako „powrót do korzeni gatunku survival horror”. Gracz będzie musiał poradzić sobie, dysponując skąpym ekwipunkiem - jak w dawnych odsłonach serii Resident Evil. Ważną rolę odegrają pułapki, groźne dla Sebastiana, ale przydatne także w walce z wrogiem.

Lokacje będą się zmieniać w zależności od wydarzeń i wyborów gracza, podobnie jak w serii Silent Hill. Nie jest jednak jasne, jak duży wpływ na otocznie będzie miał gracz, a ile pozostanie w gestii projektantów poziomów.

Oryginalna wiadomość: Po serii tajemniczych filmów, Bethesda oficjalnie ogłosiła, że wyda The Evil Within - projekt Shinjiego Mikamiego i studia Tango Gameworks, wcześniej znany pod nazwą kodową „Project Zwei”.

Gra z gatunku survival horror ukaże się w przyszłym roku na PC, X360, PS3 i konsole nowej generacji.

- Jesteśmy niesamowicie dumni z ogłoszenia The Evil Within - mówi Shinji Mikami, wcześniej odpowiedzialny m.in. za serię Resident Evil. - Zarówno ja, jak i cały zespół jesteśmy zdeterminowani, by stworzyć nową i ekscytującą serię, oferując graczom perfekcyjne połączenie horroru i akcji.

Pierwszy trailer gry, stworzony z udziałem prawdziwych aktorów, można obejrzeć poniżej.

Read this next