Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Producent, który pomógł dokończyć BioShock Infinite opuszcza Irrational

AKTUALIZACJA: Rod Fergusson zakłada nowe studio.

Aktualizacja: Rod Fergusson poinformował na Twitterze, że poprowadzi nowy oddział 2K Games, z siedzibą w San Francisco.

Były pracownik Epic Games i Irrational obiecał „wkrótce” podać więcej szczegółów.

*

Oryginalna wiadomość: Producent, który pomógł dokończyć prace nad BioShock Infinite opuścił studio Irrational Games.

Rod Fergusson dołączył do firmy w sierpniu zeszłego roku, po siedmiu latach pracy w Epic Games, gdzie zajmował się głównie serią Gears of War.

Producent wspomógł Irrational na samym końcu pięcioletniego cyklu produkcyjnego i miał zagwarantować, że uda się dotrzymać marcową datę premiery po wcześniejszym opóźnieniu.

„Po moim odejściu z Epic dowiedziałem się, że Irrational potrzebuje osoby od prac »wykończeniowych«, który pomoże przy BioShock Infinite” - napisał Fergusson w oświadczeniu dla serwisu Polygon.

„Dążyłem do stworzenia lepszych opowieści w grach, nad którymi pracowałem i zauważyłem szansę nauczenia się czegoś od Kena Levine'a i jego zespołu.”

„Jestem bardzo dumny z pracy, którą razem wykonaliśmy przy Infinite. Teraz, gdy gra trafiła na półki sklepowe, moje zadanie zostało wykonane i patrzę z nadzieją na następny rozdział mojego życia i kariery.”

Fergusson potwierdził informacje na Twitterze: „Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa. Nie mam jeszcze planów na przyszłość, ale dam wam znać, gdy coś się zmieni”.

Pod koniec 2012 roku szef Irrational, Ken Levine ogłosił, że BioShock Infinite nie ukaże się w grudniu, jak pierwotnie planowano, lecz trzy miesiące później. Producent przyznał, że opóźnienie daty premiery związane było z zatrudnieniem Fergussona.

- Był tu przez jakiś miesiąc i stwierdził: „Przyjrzałem się harmonogramowi prac oraz samej grze i muszę przyznać szczerze, że możemy sporo zyskać, jeśli otrzymamy dodatkowe trzy czy cztery miesiące na doszlifowanie szczegółów i wyeliminowanie błędów” - mówił Levine.

Zobacz także: BioShock Infinite - Poradnik.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

BioShock Infinite

PS3, Xbox 360, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze