„Piękne pustkowia” w The Last of Us - Dziennik deweloperski

Twórcy z Naughty Dog opowiadają tworzeniu świata.

Studio Naughty Dog opublikowało nowy dziennik deweloperski, w którym twórcy opowiadają o procesie tworzenia świata przedstawionego w The Last of Us.

- The Last of Us to w dużej mierze opowieść o kontraście - mówi Neil Druckman, dyrektor kreatywny w Naughty Dog. - Mroczna tematyka, zestawiona z estetyką, która według nas jest piękna. Jest coś urzekającego w naturze, odzyskującej swoje terytoria.

- Świat, który stworzyliśmy to w rzeczywistości kolejny bohater. Co stało się 20 lat po zagładzie ludzkości, gdy nikt nie dba o otoczenie? - pyta retorycznie Philip Kovats, odpowiedzialny za oprawę dźwiękową.

The Last of Us ukaże się 14 czerwca, wyłącznie na PlayStation 3, w pełnej polskiej wersji językowej.

Zobacz także naszą zapowiedź The Last of Us.

Reklama

Powiązane materiały

Just Cause 4 za darmo od 16 kwietnia - w Epic Games Store

Na razie dostępna jest gra z Sherlockiem Holmesem.

Cyberpunk 2077 otrzyma "co najmniej tyle DLC, co Wiedźmin 3"

Szczegóły dodatków poznamy jeszcze przed premierą gry.

DualSense - memy i reakcje na kontroler do PS5

Internet żartuje z nowego pada Sony.

Na stronie

Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, misje, walki z bossami i sekrety.

Cyberpunk 2077 otrzyma "co najmniej tyle DLC, co Wiedźmin 3"

Szczegóły dodatków poznamy jeszcze przed premierą gry.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami