„Piękne pustkowia” w The Last of Us - Dziennik deweloperski

Twórcy z Naughty Dog opowiadają tworzeniu świata.

The Last of Us - „Piękne pustkowia”

Studio Naughty Dog opublikowało nowy dziennik deweloperski, w którym twórcy opowiadają o procesie tworzenia świata przedstawionego w The Last of Us.

- The Last of Us to w dużej mierze opowieść o kontraście - mówi Neil Druckman, dyrektor kreatywny w Naughty Dog. - Mroczna tematyka, zestawiona z estetyką, która według nas jest piękna. Jest coś urzekającego w naturze, odzyskującej swoje terytoria.

- Świat, który stworzyliśmy to w rzeczywistości kolejny bohater. Co stało się 20 lat po zagładzie ludzkości, gdy nikt nie dba o otoczenie? - pyta retorycznie Philip Kovats, odpowiedzialny za oprawę dźwiękową.

The Last of Us ukaże się 14 czerwca, wyłącznie na PlayStation 3, w pełnej polskiej wersji językowej.

Zobacz także naszą zapowiedź The Last of Us.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami