Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Głównym bohaterem w Star Wars 1313 miał być Boba Fett

LucasArts: Gra wciąż może się ukazać.

Serwis Kotaku ujawnił, powołując się na anonimowe źródło, że głównym bohaterem w Star Wars 1313 miał być popularny łowca nagród z „Gwiezdnych Wojen” - Boba Fett.

Według nieoficjalnych informacji, projekt kilkukrotnie anulowano i wznawiano, zanim George Lucas osobiście podjął decyzję w maju zeszłego roku, że główną postacią będzie właśnie Boba Fett.

Jedna z grafik koncepcyjnych Star Wars 1313

Wciąż jest szansa, że Star Wars 1313 oraz drugi skasowany projekt LucasArts - Star Wars: First Assault - zostaną dokończone przez zewnętrzną firmę. Jednak źródła, na które powołuje się Kotaku, twierdzą, że jest to mało prawdopodobne.

- Zostali z technologią filmową, która nie pasuje do gier i technologią z gier, która nie znajdzie zastosowania w filmie - mówi jeden z rozmówców Kotaku. - Produkcja 1313 przez cały czas była zagrożona.

Przedstawiciel LucasArts skomentował obecną sytuację studia w rozmowie z serwisem GameInformer. - Wszystko wydarzyło się jednocześnie. Podczas takiego ogłoszenia każda firma przygląda się swojemu całemu portfolio i zmienia niektóre rzeczy. 1313 wyglądało niesamowicie, odbiór był wspaniały. Nasze inne nieogłoszone projekty mają się dobrze, ale jesteśmy w momencie, gdzie własnoręczna produkcja nie jest opłacalna z biznesowego punktu widzenia.

Przedstawiciel firmy przyznał jednak, że premiera projektu z Boba Fettem wciąż „jest możliwa”.

- Warto wspomnieć, że szukamy doświadczonych partnerów, którzy pomogą w dostarczeniu gry do naszych fanów. Wciąż wierzymy w branżę wirtualnej rozrywki, będziemy nadal wydawać gry ze świata Star Wars, po prostu szukamy innych modeli biznesowych, niż własnoręczna produkcja... Rozważamy wszystkie opcje. Istnieje możliwość, że udzielimy licencji na Star Wars 1313, a gra się ukaże - dodaje pracownik LucasArts.

W środę, 3 kwietnia Disney oświadczył, że zamyka dział produkcyjny LucasArts, po ponad 30 latach działalności. Zwolnienia dotknęły ponad 150 pracowników.

Read this next