Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

W dwa tygodnie sprzedano ponad milion egzemplarzy SimCity

Około 54% za pośrednictwem transakcji cyfrowych.

Okazuje się, że nawet problemy z serwerami nie wpłynęły w żaden sposób na popularność SimCity. Electronic Arts poinformowało, że w dwóch pierwszych tygodniach po premierze sprzedano 1,1 mln egzemplarzy gry, z czego około 54 proc. za pośrednictwem transakcji cyfrowych.

SimCity pobiło także rekord użytkowników w usłudze Origin - jednocześnie zalogowanych było aż 1,3 mln osób. W pierwszych tygodniach spędzono przy grze ponad 15 mln godzin, zbudowano ponad 5,7 mln miast i 780 mln budynków. Wytyczone drogi i tory kolejowe wystarczą na okrążenie globu 40 tys. razy.

„SimCity miało świetny weekend, z mocną sprzedażą zarówno w Ameryce Północnej, jak i w Europie. To jedna z historycznych marek w branży gier wideo, a Maxis dostarczył produkt dostosowany do ery online” - napisał w oświadczeniu prasowym Peter Moore, szef EA odpowiedzialny za codzienne funkcjonowanie firmy.

Świetne wyniki osiągnięte w dwóch pierwszych tygodniach stanowią najlepszy debiut w historii serii. Z informacji na pewno ucieszą się inwestorzy Electronic Arts, nieco mniej zadowoleni będą przeciwnicy zabezpieczeń, które wymagają stałego dostępu do sieci. Gra borykała się ze sporymi problemami - EA obiecało, że w ramach przeprosin poszkodowani gracze otrzymają dodatkową grę.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

SimCity (2013)

PC, Mac

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze