Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowy dziennik deweloperski twórców samodzielnej wersji DayZ

Usprawnienia w zachowaniu zombie.

Producent popularny wśród fanów wirtualnych zombiaków, Dean „Rocket” Hall opublikował nowy dziennik deweloperski z samodzielnej wersji DayZ.

W rolę narratorów wcielają się sam „Rocket” oraz asystent producenta - Matt Lightfoot. Twórcy prezentują m.in. nowy system spawnowania zombie. Za pozycję i zachowanie nieumartych odpowiadają zewnętrzne serwery. Maksymalnie na mapie pojawi się nawet 3 tys. przeciwników, choć liczba zwiększy się „dramatycznie” w ostatecznej wersji gry.

Producenci pokazali także nowy system wyszukiwania ścieżek, który sprawi, że ucieczka przed zombiakami będzie znacznie trudniejsza. W opublikowanym na blogu wpisie Hall wyjaśnia też kilka innych usprawnień, jak na przykład negatywny wpływ niezdrowej żywności na długoterminowy stan zdrowia gracza.

DayZ rozpoczął jako modyfikacja do ArmA II. Zadaniem graczy jest przetrwanie w świecie opanowanym przez zombie.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

DayZ

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.
Komentarze