Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

BioShock na PS Vita nadal nie trafił do produkcji

Ken Levine: „Jest to poza moimi możliwościami”.

Na targach E3 w 2011 roku studio Irrational Games zapowiedziało, że stworzy odsłonę serii BioShock również w wersji na konsolę PS Vita. Okazuje się, że prace jeszcze nie ruszyły. Wydawca gry, firma Take-Two nie podpisała umowy z Sony - producentem przenośnej konsoli.

Nikt nie lubi PS Vita

- Jest to poza moimi możliwościami - przyznaje twórca serii BioShock, Ken Levine w rozmowie z serwisem IGN. - Trzymam kciuki za ten projekt, bo sam chciałbym się tym zająć, ale nie mogę nic zrobić, dopóki ktoś nie zacznie wypisywać czeków.

- Pracuję dla firmy, a konkretnie dla Take-Two - tłumaczy twórca. - Jeśli oni chcą, by gra powstała, muszą podpisać umowę, która zadowoli zarówno ichę, jak i Sony. Ja z kolei muszę zapłacić pracownikom, przecież nie powiem im: „Hej, panowie, chcecie pracować nad tym projektem i nie mieć za co wyżywić rodziny?” - ironizował Levine.

Prawdopodobnie przeszkodą do rozpoczęcia prac jest mniejsza od planowanej sprzedaż przenośnej konsoli Sony. Tydzień temu firma przyznała, że „wyniki osiągane przez PlayStation Vita są poniżej oczekiwań”.

Irrational Games niedawno zakończyło prace nad BioShock Infinite na PC, PS3 i X360. Gra ukaże się 26 marca, w angielskiej wersji językowej. Zamawiający w Polsce otrzymają przepustkę sezonową na trzy planowane dodatki DLC.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

BioShock Infinite

PS3, Xbox 360, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze