Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwszy dziennik deweloperski twórców DayZ

Producenci prezentują nowe funkcje i możliwości w samodzielnej wersji gry.

Dean „Rocket” Hall oraz Matt Lightfoot opublikowali pierwszy dziennik deweloperski, w którym prezentują nowe funkcje i możliwości w DayZ: system ubrań, spawnowanie przedmiotów i rozszerzoną mapę.

Przedmioty będą pojawiać się także za obiektami, a nie jak dotychczas - na środku pomieszczeń. Zmusi to graczy do uważnego przeczesywania okolicy. Twórcy chcą także wyeliminować możliwości oszustwa - za pojawianie się nowego uzbrojenia i ekwipunku odpowiada teraz serwer.

Producenci zaprezentowali też nowy system ubrań. Gracze będą mogli wyposażyć bohatera w szereg elementów garderoby: okulary, maski, bluzy, kurtki, buty itd. Odpowiednie części stroju będą wyposażone w miejsce na przechowywanie dodatkowych przedmiotów.

Ostatnim z pokazanych elementów była mapa gry. Twórcy spacerowali po bagnach i rozszerzonej bazie wojskowej. Pojawiła się też kolejna wyspa - Utes.

Pracownicy Bohemia Interactive pochwalili się też nowym, uproszczonym interfejsem. Jak twierdzą, priorytetem jest teraz dopracowanie systemu ekwipunku i tworzenia przedmiotów.

Cover image for YouTube videoDayZ Devblog 5 February 2013
Pierwszy dziennik deweloperski twórców DayZ

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

DayZ

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze